reklama

Ja nič – ja pedofil (Kde sú hranice liberalizmu?)

Nechajme v médiách priestor pedofilom! Nech sa vyjadria! Majú predsa právo na svoju inú orientáciu! Nech nám všetkým vysvetlia, ako majú radi detičky, ako im chcú a robia dobre! Že tých zopár odstrašujúcich medializovaných prípadov s tragickým koncom je len percentom, bežným aj v iných oblastiach kriminality!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Akosi sa mi do tejto témy pchá obraz z detstva na gazdovskom dvore, keď som pozoroval ako sa naša momentálne sýta mačka hrala s čerstvo ulovenou myšou. Mäkkou labkou ju poštuchovala, pohládzala, obskakovala okolo nej, chvíľočku ju podržala, "povarovala" si ju, potom ju zasa pustila a dopriala jej pocit voľnosti v hraniciach "kontrolovaného priestoru"... a potom, keď si dosýta vychutnala "prípravu" - ju schrúmala až kosti prašťali! Nápadne mi to pripomína "nezištnú", či "nežnú" lásku pedofilov k detičkám! S jedným podstatným rozdielom: Myš svojho predátora pozná, no nemá na výber ak nemá v dosahu žiadnu skrýšu. Dieťa netuší, čo sa skrýva za dobrotou a nehou, ktorou ju jeho "predátor" zahŕňa. Ak aj tuší, nemá predstavu aké úroky si z tejto "lásky" (ak ju vôbec prežije) odnesie do života!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poženiem to do absurdna: Dajme teda priestor aj zoofilom, nekrofilom a iným „inak orientovaným“ -filom, kde sú následky na obetiach hádam menej fatálne ako u detí. A vytešujme sa aká sme liberálna, tolerantná spoločnosť. My nič – my liberáli!

Kde má liberalizmus vlastne hranice? Keď zrušíme ihrisku mantinely bude to, čo sa na ňom hrá ešte zápas? Sotva. Iba holá anarchia, bez pravidiel a bez zmyslu existencie. Platí v liberalizme postulát pravdy a pomenúvania vecí pravými menami? Nie je zločinnosť zločinnosťou, nebezpečenstvo nebezpečenstvom?

Vyzývam teda pracovníkov médií a bezpečnostných orgánov štátu, aby nezľahčovali problém pedofílie, ale ju za každých okolností jednoznačne klasifikovali ako vysoko spoločensky nebezpečný jav!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Na pôdu www.blog.sme.sk som ako prispievateľ vstúpil len nedávno. Ak bude poskytovať propagačný priestor pedofílii, či iným podobne nebezpečným javom, tak tu končím! „Skôr ako som začal“.

 

Ondrej Štyrák

Ondrej Štyrák

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyrastal som v Zázrivej, v krásnom kraji pod Rosutcom. Vyštudoval som elektrotechniku v Bratislave. Okrem obľúbenej hudby a poézie sa venujem manželke a štyrom deťom, s ktorými žijem v Dolnom Kubíne. Zoznam autorových rubrík:  po-citySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu